خانما تو هفته من برگشت حالت تهوع طبیعیه؟؟؟؟😭

۶ پاسخ

نمیدونم طبیعیه یا نه
ولی،منم اشتهام خیلی کم شده و حالت تهوع دارم

دقیقا منم امروز حالم بهم میخوره

بخاطر مشکل معده هست

منم دیروز و امروز یکم تهوع داشتم

بله هرچی فکر کنی تو بارداری سر ما بیاد نرماله

منم همینجوری شده بودم ولی چند روزیه بهتر شدم
بازم به دکترت بگو

سوال های مرتبط

مامان ❤آراد💙 مامان ❤آراد💙 ۹ ماهگی
مامان 🩷اَبــرا🩷 مامان 🩷اَبــرا🩷 ۱ ماهگی
مامان دو تا گل پسر💙 مامان دو تا گل پسر💙 ۶ ماهگی
مامان .....👶.... مامان .....👶.... ۱۰ ماهگی
مامان 🧿💖🤲 مامان 🧿💖🤲 ۳ ماهگی
مامان عروسک مامان عروسک هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ماکان و آرکان مامان ماکان و آرکان روزهای ابتدایی تولد