دو روز حالت تهوع دارم تو ماه طبیعی

۴ پاسخ

ای خانمااااا من هنوز که هنوزه ویار دارم بدشم دارم....

اره طبیعیه

من هنوزم دارم😑

فک کنم طبیعیه منم امروز صبح دوبار حالم بدشد بالا اوردم

سوال های مرتبط

مامان نيكان مامان نيكان روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان اسما 😍💕 مامان مامان اسما 😍💕 ۵ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۱ ماهگی