ماه هفت ک خیلی دیر گذشت ماه ۸ چطوریه 🥲

۲۷ پاسخ

۸ خوب میگذره ولی با درد😂

ماه هفت برای من زود گذشت امیدوارم هشتم زود تموم شه

هرچی بری بالاتر دیرتر میگذرع

هشت و نه دیر میگذره

ولی ماه ۹ خیلیییییی دیر داره میگذره

برا من زود گذشت

ماه ۷ برای من خیلی زود گذشت

ماه هفت برامن خیلی زود گذشت

هشت بهتره ولی ۹ عذابه😂😂

والا یک عمره هست نگذشته

ماه هشت اصلا نمی گذره که انگار چن سال توش گیر کردم🤣🤣

برا من ک تا اینجا اومد انگار سوار موشکم یعنی تا این حد زود گذشت انگار من الان رفتم آزمایش بتا دادم

وحشتناک دیر میگذره و همراه با استرس و درد

من تا یادم میاد تو ماه هشتم🙂‍↔️😂

7زود گذشت چندسالیه تو هشتم

خیلییی زود میگذره ماه ۸

من با یه شرایط مزخرف و استراحت مطلقم زود گذشت

اصن نمیگذره خیلیم سختههه😩

برای من که معمولی میگذره
حالا زودم داره میگذره یکم

وای حق نمیدونم چرا نمیگذره این لامصب

من حس میکنم عین باد داره میگزره شاید چون سرگرم کاراخونه واشپزی میشم اینجوریه

برعکس هفت برای من خیلی زود گذشت

ماه هفت برا خودش ی ۹ماهی هست برا من فک کنم لعنتی اصلن نمیگذره😬

خیلی زود میگذرع

برای من ۸ زود گذشت ۹ اصلا نمیگذره 🤦🏻‍♀️

برا من ماه هشتم خيلي زودتر گذشت

۱۰ ساله توشم

سوال های مرتبط