علت بالا اوردن بچه در زمان از شیر گرفتن

۳ پاسخ

غیرممکن این شایدویروس باشه

بلاخره داره یچیزی ازدست میده
رو سن خودش خیلی غصه میخوره

فشارعصبی ام هست

سوال های مرتبط

مامان نخودچی🩷 مامان نخودچی🩷 ۸ ماهگی