سلام
زردی 20خطرناک هست برای نوزاد6روزه

۶ پاسخ

اره زیاده باید بستری شه

اگ‌زودبستریش کنی خطر رفع میشه

خیلی بالاست حتما بستری شه

خیییلی زیاده
زردی دختر من ۱۷/۵بود دکتر گفت اورژانسی بستری شه

اره خیلی زیاد بستریش کن خب

اره خیلی بالاست
حتما بستری کنید تحت نظر باشه بیارنش پایین

سوال های مرتبط

مامان الین مامان الین ۱۱ ماهگی
مامان علی و حسنا مامان علی و حسنا ۳ ماهگی
مامان ریان مامان ریان ۱ ماهگی