۳ پاسخ

قرص شیردهی بخای میدن مخصوص شیردهی هستش

سلام منم دارم میخورم شیر رو کم میکنه منکه شیر نمیدم یعنی ندارم که بدم شیرخشک میدم

سلام ب مامانیا
پسر سه ماهم سرماخورده نمی‌دونم چکار کنم لطفاً راهنماییم کنید

سوال های مرتبط

مامان مامان النا مامان مامان النا ۱۲ ماهگی
مامان سامیار👶 مامان سامیار👶 ۶ ماهگی