سلام واکسن ۱۸ ماهگی تب دارد

۴ پاسخ

دختر من که نداشت الان یک هفته هست زده واکسنش

من امروز زدم براش

نه برای من نداشت تایک هفته بعدش علایم سرماخوردگی داشت اون موقع تب آبریزش بینی داشت

بستگی داره ب کودک

سوال های مرتبط

مامان مهدیار🧿 مامان مهدیار🧿 ۱ سالگی
مامان همایون مامان همایون ۲ سالگی
مامان Baby مامان Baby ۲ سالگی
مامان کارن مامان کارن ۱ سالگی
مامان آلا و اَبرا مامان آلا و اَبرا ۲ سالگی