۳ پاسخ

بدوش

چون حجمش زیاده، اگه بچت نمیتونه زیاد بخوره،باید بدوشی

چون شیر داره باید بدی بچه تند تند بخوره

سوال های مرتبط

مامان دایان مامان دایان ۸ ماهگی
مامان تیام تپلی مامان تیام تپلی ۸ ماهگی
مامان نیک مامان نیک ۱۶ ماهگی
مامان یزدان مامان یزدان ۱ سالگی
مامان رها مامان رها ۹ ماهگی
مامان جهان مامان جهان ۸ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته یازدهم بارداری