۷ پاسخ

گوجه به شدت حساسیت زاست حالا خوبه بالا آورده واحتمال اینکه چندروز پشت هم سرفه هم کنه زیاده نگران نباش

ممنونم بهش دیگه نمیدم ببخشید میگم الان بالا اورده خوبه یانه

معلومه که نه

مبخوام بدونم خوب یانه

دخترم شیرخوشک میخوره بهش گوجه فرنگی دادم بالااورده

خیر! بچه ی چهار ماهه اصلا غذای کمکی نیاز نداره عزیزم ، گوجه هم پخته شده اش 8 ماهگی به بعد مجازه
خام هم بعد یک سالگی چون اسیدیه

ن اسید داره برامعده ش خوب نیست

سوال های مرتبط