۳ پاسخ

ندی فلفل رو بهتره.کلا خوش مزه ام نیست اخه😂

فلفل هم واسه ۶ ماه فک کنم زوده

فلفل رو نمیدونم ولی گوجه میگن خوب نیس

سوال های مرتبط

مامان ارغوان مامان ارغوان ۸ ماهگی
مامان آرمیس مامان آرمیس ۱۰ ماهگی
مامان یزدان ورادین مامان یزدان ورادین ۱ سالگی
مامان ویهان👶🏻🩵 مامان ویهان👶🏻🩵 ۱۵ ماهگی