۲ پاسخ

چندتا دونه بادامو پوستشو بگیر. اسیاب کن. با نصف قاشق ارد برنج. یک استکان. اب بزار رو حرارت. همبزن تا به قوام. فرنی برسه. من برای شیرین شدنش. یک تیکه کوچیک نباتم میندازم

در برنامه گهواره قسمت ابزار بعد پختنی ها بزن دستورش هست ...
یه کانال هم داخل روبیکا هست خواستی پیام بده @fati137582

سوال های مرتبط

مامان فرهان جون تابان مامان فرهان جون تابان ۴ ماهگی
مامان 👼🏻🍭𝑇𝑖𝑎𝑚 مامان 👼🏻🍭𝑇𝑖𝑎𝑚 ۹ ماهگی
مامان مهراد .معراج مامان مهراد .معراج ۱۱ ماهگی