۴ پاسخ

من برای پسرم درست می‌کنم با گوشکوب برقی له می‌کنم با آب جوش قاطی می‌کنم قشنگ میکس میشه از صافی رد می‌کنم می‌ریزم داخل قالب‌های کوچولو می‌ذارم فریزر هر سری یه تیکه می‌ندازم داخل شیر خشکش می‌خوره

با آسیاب

نمیشه ک له کرد بزار ت اسیاب

بکش به الک

سوال های مرتبط

مامان 👼🏻🍭𝑇𝑖𝑎𝑚 مامان 👼🏻🍭𝑇𝑖𝑎𝑚 ۹ ماهگی
مامان نلا🎀👼🏻 مامان نلا🎀👼🏻 ۶ ماهگی
مامان فرهان جون تابان مامان فرهان جون تابان ۴ ماهگی