بچه ها کسی از این ویتامین d میخوره؟

تصویر
۱۱ پاسخ

اره عزيزم من ميخورم

آره عزیزم

اره دکترم از ۴ماهگی برام نوشت

بلع میخوریم

من ترکیبی ویتامین دی وکلسیمه میخورمش

آره.

آره من میخورم

آره من همینو میخورم

اره من میخورم

اره من از اول بارداریم دارم میخورم دکترم بهم میده

اره همونه

سوال های مرتبط

مامان نینی ❤️ مامان نینی ❤️ ۱۰ ماهگی
مامان پناه🩷 مامان پناه🩷 روزهای ابتدایی تولد