۴ پاسخ

ن بابا من از ی ماهگیش دارم میخورم

من بچم کولیک داشت هنوزم کم میخورم.تا شیش ماهگی که اصلا نمیخوردم

من میخورم از یک ماهگی بچم میخوردم

بخور عزیزم من میخوردم خیلی خوب بود شیرمم زیاد میشد

سوال های مرتبط

فرزانه عزیزیان فرزانه عزیزیان قصد بارداری
مامان تپلی مامان تپلی ۱۲ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا ۱۵ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۹ ماهگی
مامان آلوچه💚🧿 مامان آلوچه💚🧿 ۸ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا ۱۵ ماهگی