۳ پاسخ

دختر من کلا از این رو ب اون رو شد از اسهال و استپ وزنی و کهیر و حساسیت دیگه نمی‌دونم ربطش ب واکسن هس ی ن

نه از من که اینجوری نشده

والاپسرمنکه هیچی نشدفقط شیرخوردنش کم شدوخیلیم اذیت میکنه بعضی وقتا

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس‌وپناه مامان امیرعباس‌وپناه ۱۶ ماهگی