این فینگیلیا از کی با دست و پاشون اشنا میشن؟

۳ پاسخ

دختر من الان دستاشو میمکه
شیشه شیرشم گاهی میگیره ولی نه محکم
موهامو گاهی میگیره ولی بازم فکر نمی‌کنم به شناخت رسیده باشه فقط به طور غریزیه

پسر من الان میخوره دستاشو فقط تعادل زیاد نگه داشتن نداره

از ۳ماهگی قشنگ دستاشونو میشناسن میخورن جغجغه دستش بدی میگیره

سوال های مرتبط

مامان فاطمه‌و‌هادی مامان فاطمه‌و‌هادی ۴ ماهگی
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی ۱۳ ماهگی