با برندهای برتر در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی آشنا شوید!

تیر ۱۴۰۱ | زمان مطالعه : ۹ دقیقه
برندهای برتر در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی

امروزه محصولات بسیاری جهت رسیدگی به پوست و مو تولید و روانه بازار می‌شود. تنوع این محصولات به حدی می‌باشد که انتخاب از میان آن‌ها کاری بسیار دشوار و پیچیده شده‌است. در گذشته مصرف‌کنندگان محصولات مراقبتی ترجیح می‌دادند که از محصولات وارداتی و تولیده شده توسط کشورهای خارجی استفاده کنند. اما عوامل متعددی چون افزایش قیمت محصولات وارداتی یا کم‌یاب بودن این سری از محصولات سبب تغییر عقیده این دسته از مصرف‌کنندگان شده‌است. افزایش کیفیت محصولات تولید داخل، تنوع محصولات و قیمت‌های بسیار مناسب نسبت به محصولات مشابه خارجی از مهم‌ترین عوامل تمایل مصرف‌کنندگان به استفاده از این محصولات و روی آوردن به برندهای ممتاز ایرانی است.

مهربانی با پوست همراه با محصولات سینره

یکی از برندهای ممتاز ایرانی که به‌طور تخصصی اقدام به تولید محصولات مو و پوست می‌کند برند سینره است. تولیدکنندگان این برند، محصولات خود را با توجه به نوع پوست ایرانی‌ها و وضعیت آب و هوایی کشور و سایر عوامل مؤثر تولید می‌کنند. این شرکت علاوه‌بر تولید محصولات معمول و رایج مانند شامپو، ضدآفتاب و انواع شوینده و کرم مرطوب کننده اقدام به تولید محصولات تخصصی برای گروه‌های خاصی از افراد کرده‌است. محصولات مراقبتی افراد بالاتر از 40 سال یکی از این گروه‌هاست. مشکلات پوستی این گروه از افراد بیشتر از سایرین است و به همین دلیل نیاز به درمان و توجه بیشتری دارد. آقایان نیز جز دسته‌ای از افراد هستند که شاید در تولید محصولات مراقبتی پوست و مو موجود در بازار کمتر به آن‌ها پرداخته شده باشد. اما سینره نیازهای پوستی و مویی آقایان را نیز در نظر گرفته و برای آن‌ها محصولات تخصصی تولید کرده‌است. کرم ضدآفتاب، شامپو، شوینده صورت و ژل اصلاح آقایان از جمله معمول‌ترین محصولات این دسته و سرم و لوسیون تقویت کننده و ضدریزش موهای آقایان از جمله محصولات تخصصی تولید شده برای درمان و کنترل ریزش موی آقایان است.

سرم ضدریزش ابرو، سرم ضدریزش مژه، سرم ضدریزش مو، محصولات روشن‌کننده و ضدلک و محصولات ضدجوش نیز از جمله محصولاتی هستند که محبوبیت بیشتری در بین بانوان داشته و بسیار پرطرفدار هستند.

کرم پودر و ضدآفتاب‌های رنگی نیز از جمله جدیدترین محصولات تولید این برند هستند که مورد توجه افرادی که به آرایش علاقه دارند، قرار گرفته‌است.

تجربه کیفیت با لافارر

وقتی صحبت از برندهای باکیفیت در میان باشد نباید نام لافارر را از یاد برد. این برند برخلاف باور عموم یک برند ایرانی بوده و مناسب با پوست و موی ایرانی‌ها اقدام به تولید محصولات خود کرده‌است. تولیدات این شرکت با توجه به نیازهای پوستی و مویی متنوع تمام افراد طراحی شده‌است و مختص به دسته خاصی نیست. هر نوع محصول معمول مراقبتی هم‌چون مرطوب‌کننده، ضدآفتاب، شامپو، نرم‌کننده، ماسک، شوینده، ضدچروک، آبرسان و محصولات مشابه را در میان محصولات لافارر می‌توان پیدا کرد. هم‌چنین لافارر از بُعد مراقبتی فراتر رفته و محصولات درمانی نیز تولید کرده‌است. محصولات ترمیم‌کننده زخم و محصولات تسکین‌دهنده درد از جمله این محصولات است. امروزه پزشکان پوست و ارتوپد نیز به خواص درمانی محصولات لافارر اعتماد کرده و این محصولات را در میان اقلام تجویزی خود قرار داده‌اند. از نکات مهم و تأثیرگذار در انتخاب محصولات لافارر استفاده از عصاره‌های گیاهی و مغذی در ترکیبات آن‌هاست.

دی دی کرم‌ها نیز از جدیدترین تولیدات لافارر هستند که علاوه‌بر محافظت از پوست در برابر آفتاب به آن آبرسانی کرده و از ایجاد چین و چروک روی پوست جلوگیری می‌کند و به جوان سازی آن کمک می‌کند. از نکات قابل توجه در مورد این محصول وجود رنگدانه‌های آرایشی داخل ترکیبات آن است. با مصرف این محصول نیازی به استفاده از کرم‌پودر یا سایر محصولات آرایشی پوست نیست.

تجربه کیفیت با برند لافارر

روتین روزانه با دیپ سنس

شاید نام برند دیپ سنس کمتر به گوش شما خورده باشد اما از جمله شرکت‌هایی است که امروزه بسیار مورد توجه مصرف‌کنندگان قرار گرفته‌است. کیفیت بالای محصولات برند دیپ سنس در کنار قیمت بسیار مناسب آن سبب محبوبیت این برند شده‌است. این برند نیز مانند بسیاری از برندهای دیگر موجود در بازار در لاین پوست و مو اقدام به تولید محصولات تخصصی کرده‌است. تمرکز دیپ سنس روی انواع تایپ پوستی و مویی است. هرکدام از محصولات تولید شده توسط دیپ سنس مختص هرکدام از گروه‌های پوستی نرمال، چرب و خشک و انواع مو طراحی شده‌است. طراحی رنگی، متفاوت و زیبای بسته‌بندی محصولات این برند سبب جلب توجه بسیاری از افراد شده‌است. استفاده از عصاره‌های طبیعی و مغذی پوست و مو نیز از عوامل مهم تأثیرگذاری این محصولات است. علاوه بر محصولات پوستی و مویی معمول می‌توان محصولات مربوط به کودک، دهان و دندان و آقایان را نیز در میان محصولات این شرکت یافت.

هر فردی که به مقوله بهداشت و مراقبت پوست و مو علاقه داشته باشد و به آن اهمیت دهد، باید از این موضوع آگاه باشد که استمرار استفاده از محصولات مراقبتی اهمیت بیشتری نسبت به کشور تولیدکننده محصول و قیمت آن دارد. یک محصول زمانی تأثیرگذار است که محدودیتی در مصرف نداشته باشد و بتوان از آن به‌صورت مداوم و به مقدار کافی استفاده کرد. امروزه نیز بحث روتین پوستی بسیار موردتوجه قرار گرفته‌است که می‌توان برای آن از انواع محصولات باکیفیت و قیمت مناسب ایرانی استفاده کرد.