۵ پاسخ

با قاشق هم بزن

زیاد بهم نزن ک کف بکنه،یا باقاشق هم بزن ،یا آروم شیشه شیرتاب بده ک کف نکنه

عیب نداره بهش بده کولیکش میگرع نفخش پس

چه شیرخشکی میگیری؟

شیشه شیرت چیه؟

سوال های مرتبط

مامان سام مامان سام ۷ ماهگی
مامان عرشیان مامان عرشیان ۹ ماهگی
مامان محمد اسحاق مامان محمد اسحاق ۲ ماهگی