۲ پاسخ

پرولاکتینش بالاست حتما متخصص غدد بره اگه شیرده نیستن
ولی اگ شیردهی دارن مشکلی نیست

سلام آمینه توی آزمایش هایی ک میدید اون عددی ک کنارش ستاره داره یعنی زیاده و نرمال نیست الان شما یکی از عددهات خیلی بالاست حتما به پزشکت نشون بده

سوال های مرتبط

مامان الین ❤️ مامان الین ❤️ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان رغد مامان رغد هفته سی‌ویکم بارداری
مامان وروجک مامان وروجک هفته بیست‌ودوم بارداری
فاطمه‌مهوا💖 فاطمه‌مهوا💖 قصد بارداری
مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی