سلام . بنظرتون این عدد بتا خوبه

تصویر
۱۰ پاسخ

مبارکه عزیزم

عالیه عزیزم مبارکت باشه

مبارکت باشه عزیزم

خووبه
منتها واسه دیدن ساک زوده
من ۶ هفته تازه ساک بارداریم رو دید

خب زود رفتی منم رفتم چهار هفته گفت هیچی نیست

فکر کنم هفته م پایین بوده دیده نشده

عالیه

مرسی

عالیه عزیزم مبارکت باشه🧿❤️

خیلی خوبه مبارکه

سوال های مرتبط

مامان دلاوا مامان دلاوا ۶ ماهگی
زهرا زهرا قصد بارداری
مامان لیانا 🎀 مامان لیانا 🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان نویان مامان نویان هفته یازدهم بارداری
مامان نیلا🫀💫 مامان نیلا🫀💫 ۶ ماهگی
مامان نینیم❤️ مامان نینیم❤️ هفته پانزدهم بارداری
مامان جگرگوشه❤️ مامان جگرگوشه❤️ قصد بارداری