سلام خانما عدد بتا در چهار هفته خوبه !؟

تصویر
۵ پاسخ

سلام چهار هفته چند روز هستی ؟

عالیه عزیزم بسلامتی

ماشاالله اره عالیه عزیزم مبارکت باشه بازم واسه اینکه ببینی بچه رشد کرده یانه ۴ الا ۷ روز دیگه ازمایش بده ببین بالاتررفته هم الان زوده بزار ۲ الا ۳ هفته دیگه برو بروسنوگرافی ببینیداخل رحم هست ضربان قلب داره اگه نداشت نگران نباش تا ۸ ۹ هفته قلبش تشکیل میشه انشاالله بسلامتی بغل بگیری برای منم دعاکن بارداری دعات ذوتردمیگیره منم مادربشم🥺🤲🤲🤲

عالی خیلی خوبه مبارکه

اره عزیزم مبارکت باشه انشاالله🥰

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فلفل مامان فلفل هفته نهم بارداری
مامان ماه من🌙💕 مامان ماه من🌙💕 هفته هفدهم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته هفدهم بارداری
مامان معجزه خدا❤️ مامان معجزه خدا❤️ هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان رادمهر💙رایان💙 مامان رادمهر💙رایان💙 ۵ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه هفته نهم بارداری