عزیزم چن روز تاخیری؟
این مال کنه فاطمه 😭😭😭
فاطمه منم همین الان زدم مثبت شد ولی ی خط خیلی کمرنگه 😭😭😭
مال من با 15 روز تاخیر شد 18 هزار
آره فکنم بالاس
من اینجوری بودم زد بالای ۱۰۰ دقیق نزد
برای من با دو روز تاخیر 137 بود بی بی چکمم همینجوری هاله انداخت
بعد چهاررروز مجدد ازمایش شد بالای هزار
فرقی نداره من ۱۸۲ بودم قبل موعد ولی بیبی چکم پررنگ تر بود
برامننننم همینطوری شد امروززز چند روز تاخیرییی؟؟
احتمالا زیر ۱۰۰۰ یا نهایتا ۲۰۰۰
من روز موعودم اینجوری بود یه هفته بعد موعود ازمایش دادم ۵۶۰۰ بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.