خانمای هم هفته نفخ دارید؟من دارم طبیعیه

۴ پاسخ

وای آره من از ۳۰ هفته انققققد نفخ میکنم ک دیوونم کرده

عه شمام دارید من فک کردم بخاطر فلفل دلمه اس😄

حرکاتش خوبه بیشتر اوقات سکسه میکنه یعنی ضربه ای لگد میزنه نینی من بریجه وسزارینم

بله طبیعی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان شاه پسرم💙 مامان شاه پسرم💙 ۴ ماهگی
مامان آوا🎀🫧 مامان آوا🎀🫧 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان محمد رضا مامان محمد رضا روزهای ابتدایی تولد