۶ پاسخ

منم تو ۴-۵ ماهگی خیلی سردرد میگرفتم بی دلیل
اگه فشارت بالا نیست ، اشکال نداره
استراحت کن خوب میشی

وای عزیزم منم از امروز صبح یهو بی دلیل سردرد دارم از ترس بچه حتی قرص هم نمیتونم بخورم

منم اینجوریم دیروز اونقد شدید بود احساس می‌کردم چشام داره در میاد تیر می‌کشید همش، الان بهترم

تو هفته های شما طبیعی

منم بی دلیل سردرد میگیرم ، عوارض بارداریه

عادی ‌‌طبیعیه …استامینفون‌۵۰۰ بخور و‌برو‌ توی اتاق تاریک بدون گوشی…دقیقا بعد از نیم‌ساعت اروم‌میشی

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان سودا ♥️دنیز مامان سودا ♥️دنیز ۲ ماهگی
مامان مرسانا مامان مرسانا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جانا مامان جانا هفته بیست‌وپنجم بارداری