۴ پاسخ

بی دلیل نیست عزیزم بخاطر بارداریته

منم سردرد شدید میگیرم بخاطر فشار پایینمه،فشارتو چک کن شاید بالا یا پایینه

مصرف اب تو زیاد کن

منم اینطور بودم هر روز هرشب سردرد داشتم اخرای ۴ماه خداروشکر رفع شد برام
خیلی بده من حتی میزد به چشام دردش

سوال های مرتبط

مامان هدیه زهرا(س) مامان هدیه زهرا(س) هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان رادوین مامان رادوین روزهای ابتدایی تولد