سه چهار روزه همش سردرد میگیرم عادیه؟

۷ پاسخ

اره عادیه این دوران سردرد کسلی خستگی همشون عادیه

منم دارم

جوری درد دارم با روسری بستم پیشونیمو.نگران شدم خدا نکرده مسمومیت بارداری نباشه

منم همین سردرد هارو داشتم ی همسایه داریم خانوم مسنی هس ب مامانم گف از سیرابی فروشی شیردون بگیر کاملش رو بده بخوره از اون روز تقریبا ی چهار پنج روزی میشه من دیگ سردرد ندارم خداروشکر توام میتونی امتحان کنی ی جور سردرد میشدم چشام بسته میشد🤦🏻‍♀️😑😑

اره من هنوزم دارم دیوانه کنندس

اگه تهرانی به خاطر الودگیه

عادیه گلم نگران نباش

سوال های مرتبط