با بچها بدغذا چه کنیمممممم

۶ پاسخ

مشکل همه هست عزیزم من که دیگه موندم چه کنم

مولتی هرروز بهش میدی یه مارک خوب بگیر خیلی کمک میکنه توغذاخوردن بچه اهنشم هرروز بده

غذای انگشتی و غذا خوردن مستقل شروع کنید من پسرم اینجور بود چندروز این کارو کردم بعد درست شد الان گاهی غذاش میریزم تو سینی صندلی غذاش و خودش با دست میخوره منم با قاشق بهش میدم

برای من لب نمیزنه 🥺

واقعا منم ملافه شدم از دستش هر چیزی میدم بهش نمی خوره و اوق میزنه

ببخشید گوگل شماهم بالا نمیاره؟

سوال های مرتبط

مامان کارن 🥹🥰 مامان کارن 🥹🥰 ۱۶ ماهگی
مامان مارینا مامان مارینا ۱۰ ماهگی
مامان پارسین و تودلی مامان پارسین و تودلی هفته سی‌وششم بارداری
مامان رضا مامان رضا ۱ سالگی