من پسرم داره ۱۱ماه میشه هنوز چیزی نمیخوره یکمم که میخوره عق میزنه یا بالا میاره دیگه پشیمون میشم از غذا دادن بهش
ببین چون خیلی بد میخوره غذا یعنی نمیخوره اصلا سعی میکنم تو همون فرنی که میخوره تا جایی که میتونم چیزای مقوی بریزم مثلاً با آرد برنج و بادومو پسته و خرما موز کره بادوم زمینی و کره با یه دونه زرده آبپز تخم بلدرچین اینارو همه رو میکس میکنم آرد برنجو با شیر بادوم میپزما همه رو میکس میکنم میدم میخوره یه مدت لج کرده بود نمیخورد میبردمش حموم به هوای آب بازی بهش میدادم میخورد باید همه چیو امتحان کنی
من دکتر بردم گفت اصلا اصلا مهم نیست البته وزن کرد وزنش اکی بود گفت تا یکسالگی مهمترین وعده ی غذایی بچه شیره گفت اگه هیچی ام نخورد نگران نباش ولی شیرشو باید درست حسابی بخوره
حرص و جوش میخورم
کل صورتم جوش زده انقدر حرص خوردم
اعصابم کرده این بچه
بردم دکتر یه ماپیش شربت زینگ داد ولی گفت باید حتما سر وقت بدی بهش من ساعت گوشی میزاشتم ساعت 10 صبح 10 شب خدای الان خوب شده گلم من پرم میشه درخواست بدید داشته باشمت
هر چی بدی فایدهای نداره امتحان کردم ک میگم
صبح جون به لب شدم دوتا قاشق فرنی بخوره ناهارم که هیچی فعلا شیر خورد خوابید تا ببینم میخوره یا نه .دیگه نمیکشم خسته ام
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.