۸ پاسخ

دختر من خیلی خوب بود
دو سه روریه ن غذا درست میخوره نه شیرشو کامل میخوره
همش ۶۰ الی ۹۰ تاشو نمیخوره و عوق میزنه.
خییییییییلللییییی عصبی و ناراحتم😭

من‌ دیروز‌ بچمو‌ بردم‌ پیش‌ دکتر‌چکاب‌ میگفت‌ به‌ بچه‌هاتون‌ حجم‌زیاد‌ غذا‌ ندین‌ چون‌ زده‌ میشه‌ حتی‌ گفت‌ بهش‌ ۱۰‌ وعده‌ به‌ ولی‌ درحد‌دوسه‌ قاشق‌ اینطوری‌ ازغذا‌ زده‌ نمیشه‌ واقعا‌ خیلی‌ متخصص‌ خوبیه

تو اینجور مواقع میریم سوار ماشین میشیم دورش می‌دیم اونوقت شیشه رو قبول می‌کنه 🤦🏻‍♀️

خداروشکر که نیس

تو خواب شیر میدم بیداری غذای سفره همه چی میزنم بهش تا خوشمزه شه و بخوره درغیر این صورت نمیخوره

اولاش خیلی حرص خوردم.الان دیگه گیر نمیدم
گرسنه بشه میخوره نخوادم هیچ

سخت ترین قسمت بچه داری شده برای من این موضوع 🫠

هیچی دیگه رد دادم 😬😬😬

سوال های مرتبط

مامان کارن 🥹🥰 مامان کارن 🥹🥰 ۱۶ ماهگی