برای دل درد بچه چه کاری خوبه

۳ پاسخ

من شیر خودمو میدوشکم با شکر قاطی میکنم با قطره چکون میدم بخوره

من پدی لاکت میدم خیلی خوبه

شربت دلدرد هست

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی🍒 مامان جوجه طلایی🍒 ۹ ماهگی
مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی
مامان سوگل ونازگل مامان سوگل ونازگل ۳ ماهگی
مامان فرهان 🩵 مامان فرهان 🩵 ۱۴ ماهگی