عاشق پیوند ابروهای دخترمم

۴ پاسخ

من دوس ندارم بور هم هست ولی هست نمی‌دونم چیکار کنم به خودم کشیده 😭 خیلی نی نی مو دوس دارم ولی دوس نداشتم پیوند باشه

به سلامتی

پیوندشان مبارک،😄دخترمنم یه ذره داره.ولی چون بوره زیادمشخص نیست

خدا حفظش کنه برات عزیزم

سوال های مرتبط

مامان کوروش مامان کوروش ۲ سالگی
مامان مهرسام🩵🤱🏻 مامان مهرسام🩵🤱🏻 ۱ سالگی
مامان دل آرا مامان دل آرا ۲ سالگی
مامان تیام مامان تیام ۲ سالگی
مامان علی🐻 مامان علی🐻 ۲ سالگی