حس میکنم هفتم کمه واقعا کمه؟یا من ینجور حس میکنم

۷ پاسخ

من سکوت میکنم

خواهر من تو هفته تو بود بچش صحیح و سالم دنیا اومد

نه بابا خوبه که خوشبحالت خیلی کمش مونده دیگه😍
مارو بگو🤕

نه دیگه خوبه یکم دیگه مونده

ما چی بگیم کلی مونده بتو برسه😐

دیگ چیزی نمونده

ماشاالله خوبه که همه راه رفتی یه کمش مونده

سوال های مرتبط

مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان محمد امین مامان محمد امین روزهای ابتدایی تولد