چرا حس میکنم وزنش کمه😬😪
#بارداری

تصویر
۶ پاسخ

۱۸۰۰ ک کم نیس من ۳۱ رفتم از ۱۵۰۰ کمتر بود

برا ۳۱هفته یکم کمه
ولی خیلی نه

چند کیلو هستش

نرماله عزیزم حالا وقت هستش واسه وزن گرفتن
خود دکترتون نوشت سنو رو ؟

نه نرماله خوبه

آره یکم کمه وزنش ولی خوبه وقت داری هنوز چیزای مقوی بخور بستنی و دلستر کباب مغزیجات تخم مرغ و... این مدت رو برنامه داشته باش انشالله وزنش خوب میشه ولی الانم بدک نیست نرماله تقریبا

سوال های مرتبط

مامان محمد امین مامان محمد امین روزهای ابتدایی تولد