۱۸۰۰ ک کم نیس من ۳۱ رفتم از ۱۵۰۰ کمتر بود
برا ۳۱هفته یکم کمه
ولی خیلی نه
چند کیلو هستش
نرماله عزیزم حالا وقت هستش واسه وزن گرفتن
خود دکترتون نوشت سنو رو ؟
نه نرماله خوبه
آره یکم کمه وزنش ولی خوبه وقت داری هنوز چیزای مقوی بخور بستنی و دلستر کباب مغزیجات تخم مرغ و... این مدت رو برنامه داشته باش انشالله وزنش خوب میشه ولی الانم بدک نیست نرماله تقریبا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.