رفتم سونو وزنش ۱۴۰۰ بود خوبه ؟حس میکنم کمه

۷ پاسخ

باید ۱۵۰۰‌بود نرمالش

تخم مرغ ابپز خوبه واسه وزنش

برا من بگو هفتصد بود رفتم هفته پیش

چن هفته ای دقیق

من ۱۵۰۰ بود گفت کمه

یه کوچولو کم

من سی هفته و دو روز ۱۶۰۰بود

سوال های مرتبط