دخترا از سونو اومدم .. وزنش، ۱۴۰۰ بود ..خوبه؟🥰

۴ پاسخ

من ۳۰هفته رفتم ۱۴۰۰بود اره عزیزم وزنش خوبه نگران نباش

ارع خوبع

اره خداروشکر من ۲۹ هفته رفتم ۱۴۰۰ بود

دخترا من ۳۲هفته وزن بچه دوکیلو بود خوبه بنظرتون؟ بهداشت گفت بچه تو رنج بچه های کم وزن لاغر هست

سوال های مرتبط