بزار 35یا 36برو
میتونی دیرتر بری،من ۳۰ هفته رفتم ۱۴۴۰ بود دفعه بعد ۳۶ هفته و ۴ روز رفتم ۲۴۰۰ بود که هر دوبار دکتر گفت یکم کمه
عزیزم دکتر گفت خوبه این وزن؟ منم مثل تو بودم دیروز رفتم
عزیزم ۲۹هفته کامل بودی؟
من دکترم تاریخی ک زده میشم ۲۸هفتع و ۲روز
زود برا سونو رشد؟
نه نیازی نیست هفته ۳۶ به بعد باید بری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.