۵ پاسخ

بزار 35یا 36برو

میتونی دیرتر بری،من ۳۰ هفته رفتم ۱۴۴۰ بود دفعه بعد ۳۶ هفته و ۴ روز رفتم ۲۴۰۰ بود که هر دوبار دکتر گفت یکم کمه

عزیزم دکتر گفت خوبه این وزن؟ منم مثل تو بودم دیروز رفتم

عزیزم ۲۹هفته کامل بودی؟
من دکترم تاریخی ک زده میشم ۲۸هفتع و ۲روز
زود برا سونو رشد؟

نه نیازی نیست هفته ۳۶ به بعد باید بری

سوال های مرتبط