رفتم سونو ۲۹ هفته ۱۳۰۰ بود. خوبه وزنش؟

۷ پاسخ

خوبه.
برا من 29هفته و 4روز1410بود

منم 28 هفته و 3 روز، 1130 بود گفت کمه نمیدونم الان چقد شده

خوبه عزیزم

گهوار واسه منم این وزنو زده ولی سونو نرفتمه هنوز یعنی وزنی که گهواره میزنه دقیقه؟

نمیدونم چرا این همه بین دور شکم طول ران با دور سر اختلاف داره

تصویر

آره خوبه

عالیه

سوال های مرتبط

مامان النا.لیانا مامان النا.لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان میراث مامان میراث هفته سی‌وششم بارداری
مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهفتم بارداری