دخملم تو ۲۹ هفتگی ۱۳۰۰ بود بنظرتون وزنش خوبه🥰🥰🥰

۸ پاسخ

اره خوبه.. برا من 1410بود

برا من1316بود

خیلی خوبه من پریروز رفتم 31 هفته و 2 روز وزنشش خیلیی کم بود 1500

۲۹ هفته چن روز بودی

من توی ۲۷ هفته و ۴ روز وزن بچم یک کیلو و پنجاه گرم بود، نمیدونم کمه یا نه ولی انگار کم هست، نمیدونم چکارکنم بالابره وزنش چون قندم هم باید مراعات کنم

من دیروز پیش بودم سونو بچم یک کیلو بود دکترم گفت وزنش کمه

خوبه

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان گندم مامان گندم ۱۳ ماهگی
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان ایرانا 💛 مامان ایرانا 💛 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دنیز🤰🏼🩷 مامان دنیز🤰🏼🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان فاطمه جآنم🎀💗 مامان فاطمه جآنم🎀💗 ۱ ماهگی