اره خوبه.. برا من 1410بود
برا من1316بود
خیلی خوبه من پریروز رفتم 31 هفته و 2 روز وزنشش خیلیی کم بود 1500
۲۹ هفته چن روز بودی
من توی ۲۷ هفته و ۴ روز وزن بچم یک کیلو و پنجاه گرم بود، نمیدونم کمه یا نه ولی انگار کم هست، نمیدونم چکارکنم بالابره وزنش چون قندم هم باید مراعات کنم
من دیروز پیش بودم سونو بچم یک کیلو بود دکترم گفت وزنش کمه
خوبه
اره عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.