امدم سونو رشد دکتر میگه وزنش ۱۴۰۰ کمه
نظر شما چیه؟؟؟؟

۵ پاسخ

باید نهایت 1800یا 1900 باشه

کمه من 32 رفتم گفت 2100 هست وزنش

لیدی میل بخور

من ۲۹ هفته ۱۳۰۰ بود
خب دکترت بهت چیزی نداد؟
عدسی حلیم بادوم هندی اینا بخور

اره کمه
من ۲۷ هفته ۱۲۰۰ بود

سوال های مرتبط