۹ پاسخ

من 30هفته و 3روز رفتم 1600بود گفت که خیلی خوبه

من ۳۱ رفتم یک و ششصد گفت خوبه نرمال هسا

اره من ۳۰ هفته برابر رفتم ۱۳۰۰ بود دکترم گفت کمه پودر لیدی میل میخورم

حس نکن از دکترت بپرس

صدک رشدش چنده؟

من 30 هفته رفتم 1500 بود گفت کمهوزنش

منم امروز رفتم 1484 بود
سی هفته و یک روز

من رفتم وزنش 1480بود

من ۲۹ هفته رفتم ۱۱۰۰ بود

سوال های مرتبط