نههه ماشاالله خیلی خوبه همینجوری پیش برو💪🏻💪🏻
من پسر اولم ۳۱ هفته ۱۹۰۰ بود .ولی تا همون ۳۱ خوب رشد کرد بعدش کند شد
حست متخصصه یا فوف تخصص؟
خوبه . تو محدوده نرماله خب
عزیزم برای من تو ۲۹ هفته ۱۲۰۰ بود، دوسه روز کم بود، برا شما کاملا عادی و نرماله
خوبه دیگه
دقیق چند هفته و چند روز بودی طبق انتی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.