۷ پاسخ

نههه ماشاالله خیلی خوبه همینجوری پیش برو💪🏻💪🏻

من پسر اولم ۳۱ هفته ۱۹۰۰ بود .ولی تا همون ۳۱ خوب رشد کرد بعدش کند شد

حست متخصصه یا فوف تخصص؟

خوبه . تو محدوده نرماله خب

عزیزم برای من تو ۲۹ هفته ۱۲۰۰ بود، دوسه روز کم بود، برا شما کاملا عادی و نرماله

خوبه دیگه

دقیق چند هفته و چند روز بودی طبق انتی؟

سوال های مرتبط