خانوما امروز سونو داپلر رشد دادم ۳۰هفته و ۳روزم وزنش ۱۵۴۵ بود خوبه؟

۳ پاسخ

آره خوبه من ۳۰ هفته و ۲ روز انجام دادم وزن بچم ۱۶۰۰ بود دکتر گفت خوبه

عالیه

من۳۰هفته رفتم۱۵۶۶بود دکترم گفت خوبه نرماله

سوال های مرتبط

مامان تمناوایلیا🩷🩵 مامان تمناوایلیا🩷🩵 روزهای ابتدایی تولد