مامانا اومدم سونو وزن ۳۰هفته ۳روزم ۱۶۵۰ خوبه ؟

۶ پاسخ

الان دقت میکنم گهواره و سونو امروزم ۵روز فاصله هس

برای ۳۰ هفته و ۳ روز وزن خوبیه
ولی الان تو گهواره ۳۱ هفته و چند روزی
تاریخ ان تی درسته

نه من اول برنامه رو روحساب گفته خانه بهداشت ثبت کردم الان سونو گف ۳۰ و ۳ روز خانه بداشت گف ۸ اردیبهشت الان سونو گف ۶ اردیبهشت

عزیزم چطوري ۳۰ هفته سه روزی
بالا نوشته‌ ۳۲ هفته‌
۳۱ هفته سه روز نیستی

خوبه ابجی

آره خوبه

سوال های مرتبط

مامان نورا...نیلا مامان نورا...نیلا ۱۱ ماهگی
مامان کارن👼🏻💙✨️ مامان کارن👼🏻💙✨️ هفته سی‌وسوم بارداری