من الان سی و یک هفته و سه روزم ۲ کیلوعه
آره من دقیقا همین موقع رفتم ۱کیلو ۶۰۰بودش
من شنبه میرم ۳۰ هفته تمام میشم
برو.
من از 30 به بعد فک کنم 3 4 باری رفتم سونو. هر بار هم وزنشو میگفتن
اره منم ۳۰ هفته رفتم دکترم گفت برای من ۱۵۰۰ بود دکتر گفت خیلی خوبه
بله خوبه عزیزم برو ک اگه وزن نی نی کم بود بتونی ب تغذیت برسی منم سی هفته رفتم
زوده بنظرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.