۳۰هفته و ۳روز خوبه برم سونو وزن؟

۷ پاسخ

من الان سی و یک هفته و سه روزم ۲ کیلوعه

آره من دقیقا همین موقع رفتم‌ ۱کیلو ۶۰۰بودش

من شنبه میرم ۳۰ هفته تمام میشم

برو.
من از 30 به بعد فک کنم 3 4 باری رفتم سونو. هر بار هم وزنشو میگفتن

اره منم ۳۰ هفته رفتم دکترم گفت برای من ۱۵۰۰ بود دکتر گفت خیلی خوبه

بله خوبه عزیزم برو ک اگه وزن نی نی کم بود بتونی ب تغذیت برسی منم سی هفته رفتم

زوده بنظرم

سوال های مرتبط

مامان نورا...نیلا مامان نورا...نیلا ۱۱ ماهگی
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۵ ماهگی