۷ پاسخ

هر وقت دکتر گفت برو من ۳۱هفته رفتم

دكترت بايد بگه عزيزم من كه پوستم كنده شد تا الان ٢بار داپلر دادم الكي نرو بعد دكترت باز مينويسه هزينت ميره بالا

وزن بچه چقدر باید باشه که نرمال باشه

ممنون😘ازهمگی

منم ۲روز پیش رفتم
برو ک اگ وزنش کم باشه وقت واسه جبرانش باشه

بین ۲۹ هفته تا ۳۲ هفته میتونی بری

اره اگه کم باشه تغذیه ات رو خوب بکنی

سوال های مرتبط

مامان نورا...نیلا مامان نورا...نیلا ۱۱ ماهگی
مامان کارن👼🏻💙✨️ مامان کارن👼🏻💙✨️ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان deniz balam🩷 مامان deniz balam🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی