۱۱ پاسخ

عالیه

نه عزیزم خیلی هم خوبه ماشالا

عالیه

ن خوبه ک

نه خوبه عزیزم من۳۵هفته۲۵۷۰بودم

ن خوبه عزیزم

خوبه خداروشکر

ماشالا خوبه

خب چشه مگه منم ۳۱ هفته رفتم ۲۳۰۰ بود هر بچه ی ب پدر مادرش بستگی داره و کلا هفته های آخر وزن میگیره نگرانیت بی مورده عزیزم اصلا غصه نخور

بالا ک زده ۳۵ هفته ای

سزارینی یا طبیعی

سوال های مرتبط

مامان امیرپاشا مامان امیرپاشا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان مهرسام مامان مهرسام ۱۱ ماهگی
مامان ماهــ🌙ـلین مامان ماهــ🌙ـلین روزهای ابتدایی تولد