سلام‌خانما من سونو ۳۵هفتگی رفتم گفت وزنش ۲۵۰۰کم نیس؟🥲

۵ پاسخ

نه خوبه دیگه ، من ۳۷ هفته رفتم ۲۷۰۰ بود ولی یه هفته بعد بدنیا اومد ۳۱۰۰ بود دکتر به من گفته بود احتمالا بدنیا بیا ۲۹۰۰ بیشتر نیست

نه خوبه

اخه بچه اولم‌دنیا امد ۴ کیلو بود انگار این کوچولو هس

ن خوبه دیگه

ن بابا خوبه

سوال های مرتبط

مامان مهرسام مامان مهرسام ۱۱ ماهگی