۸ پاسخ

مهم انتی هس

منم اسفند رفتم واسه سونو ۲۹هفته و۴روز زد ولی اینجا عقب تربود الان نمیدونم این درسته یاهفتم بیشتره دکترام ک نیستن

بخاطر وزنش بوده هفتش بیشتر میشه
من ۳۲هفته ۱۸۹۴ بود همون ۳۲ زده بود

منم همین جوریم ولی اگه همه ی سونو هات رو به دکترت نشون بدی میانگین میگیره برات
بعد حدودا میفهمی چند هفته ای

به منم گفت طبق سونو رشد ۳۵ هفته ای
ولی طبق انتی ۳۲ هفته ۲ روز
وزن ۲۲۰۰ بود

🙄🤔🤔مگه آخرا هم هفته زیاد میشه
خداروشکر صحیح و سالم هستین وزنش هم خوبه عزیزدلم
انشالله صحیح و سالم بغلش کنی 😍

سلام خانومامیشه کمکم کنیدخیلی نگران شدم من این سونورو27هفته و2روزانجام دادم چراهفته هارواسنجوری زده FLچراکمه نگرانم میشه جواب بدین مرسی

تصویر

عکس سونوت رو میذاری

سوال های مرتبط