مهم انتی هس
منم اسفند رفتم واسه سونو ۲۹هفته و۴روز زد ولی اینجا عقب تربود الان نمیدونم این درسته یاهفتم بیشتره دکترام ک نیستن
بخاطر وزنش بوده هفتش بیشتر میشه
من ۳۲هفته ۱۸۹۴ بود همون ۳۲ زده بود
منم همین جوریم ولی اگه همه ی سونو هات رو به دکترت نشون بدی میانگین میگیره برات
بعد حدودا میفهمی چند هفته ای
به منم گفت طبق سونو رشد ۳۵ هفته ای
ولی طبق انتی ۳۲ هفته ۲ روز
وزن ۲۲۰۰ بود
🙄🤔🤔مگه آخرا هم هفته زیاد میشه
خداروشکر صحیح و سالم هستین وزنش هم خوبه عزیزدلم
انشالله صحیح و سالم بغلش کنی 😍
سلام خانومامیشه کمکم کنیدخیلی نگران شدم من این سونورو27هفته و2روزانجام دادم چراهفته هارواسنجوری زده FLچراکمه نگرانم میشه جواب بدین مرسی
عکس سونوت رو میذاری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.