خانوما رفتم سونو وزنش ۲۹۲۰بود،کم نیس؟

۵ پاسخ

نه خوبه بابا بخصوص اگه میخوای طبیعی زایمان کنی

نه اصلا کم نیس

بچه من 2500بود

خوبه‌تا بیاد دنیا سه کیلو میشه

ن عزیزم خوبه
خواهر منم ۳۹هفته به دنیا اومد۲۹۰۰بودش

سوال های مرتبط

مامان بنیتا مامان بنیتا ۱۱ ماهگی
مامان آوینا مامان آوینا ۱۳ ماهگی
مامان امیرپاشا مامان امیرپاشا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 ۵ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وششم بارداری