خوبه عزیزم
ولی بستنی،آجیل،کباب،دلستر،حلیم
اینا رو بخور ک وزن بگیره بیشتر
من۳۸ هفته رفتم گفت ۲۸۵۰ وزنش
امروز ۳۸ و ۲ روز زایمان کردم ۳۳۰۰ وزنش اصلا به سونوها نمیشه اعتماد کرد
عزیزم تو ک هم هفته منی چطور میگی 37 هفتته؟
توهفته ۳۴ و ۳۲ سونودادی چقدبو دعزیزم
یه ۲۰۰گرم کم داره عزیزم
خوبه
خودتون چقدر وزن گرفتید؟
نه خوبه دیگه ۳ کیلو میشه بچه تا بدنیا امدن
ن خوبه نزدیک س کیلو هستش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.