امروز رفتم سونو وزنش 2850گرم بود کم نیس 37هفته بودم 🙃🫠

۸ پاسخ

خوبه عزیزم
ولی بستنی،آجیل،کباب،دلستر،حلیم
اینا رو بخور ک وزن بگیره بیشتر

من‌۳۸ هفته رفتم گفت ۲۸۵۰ وزنش
امروز ۳۸ و ۲ روز زایمان کردم ۳۳۰۰ وزنش اصلا به سونوها نمیشه اعتماد کرد

عزیزم تو ک هم هفته منی چطور میگی 37 هفتته؟

توهفته ۳۴ و ۳۲ سونودادی چقدبو دعزیزم
یه ۲۰۰گرم کم داره عزیزم

خوبه

خودتون چقدر وزن گرفتید؟

نه خوبه دیگه ۳ کیلو میشه بچه تا بدنیا امدن

ن خوبه نزدیک س کیلو هستش

سوال های مرتبط

مامان آوینا مامان آوینا ۱۳ ماهگی
مامان ماهلین 🌙✨ مامان ماهلین 🌙✨ ۱۱ ماهگی
مامان آیهان🩵✨ مامان آیهان🩵✨ ۸ ماهگی